Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Saturday 30 July 2011

Aizat oh Aizat dan Erti Hari ini

Urm tugasa yang amat mencabar semester akhir ini selaku pelajar graphic design cam saya...melalui subjek Art Direction and Storyboard...saya diminta unutk menghasilkan TVC, Short Film dan Dokumentari serta Music Video.....tapi setelah memperolehi keyakinan saya mencabar diri saya untuk memilih Video Music...urmm apakah lagu itu ?siapakah artis yang bakal saya arahkan video muziknya itu...?

Setelah berbincang dengan orang yang lebih arif iaitu pensyarah sendiri...niat saya lebih terarah untuk memilih artis yang kian meningkat naik iaitu Aizat Amdan menerusi lagu Erti Hari ini....dengan bertemakan "Inspirasi Palestin"...dan sebagai langkah permulaan saya akan menghubungi pihak Kasi Gegar Entertainment untuk meminta kebenaran bagi menggunakan lagu Erti Hari ini sebagai Music Video saya...insya allah harap pihak Aizat Amdan akan bekerjasama dengan saya dan selepas itu saya kena merekacipta storyboard lagu itu mengikut tema jalan cerita yang sesuai...iaya akan menggambarkan suatu Music Video yang lain dari sekarang.....

 

Korang kalau ada tema yang best dapat dijadikan teladan untuk semua pun boleh drop comment kat bawah ea....suggestion untuk lokasi yang menarik ke...insya allah saya akan ambil kira pandangan korang untuk rujukan saya sendiri ok....=)

0 Pencetus Idea: