Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Tuesday 12 July 2011

Celoteh bersama Cik Nuffnang

Setelah beberapa hari lepas menghadapi pelbagai masalah...

jadi saya terima saranan kawan untuk hantar tiket ke cik Nuffnang bagi bertanyakan masalah dan cara bagi menarik perhatian mereka....terima kasih kerana membalas pertanyaan saya dengan pantas juga ea....First time juga saya hantar tiket pertanyaan ni...2x sekaligus hantar hehe...

Mula2 agak risau coz status Glliterati ditarik...maybe benda ni baru so xbanyak yang saya ambil tau....
selepas surf tenet then tanya kawan cari yang betul barulah saya faham mengapa....

So, after this, saya da boleh faham kehendak mereka...=).....

Lebih kurang dorang cakap jangan curanglah dan setia pada mereka coz banyak benefits akan dapat melalui mereka...hehe...For sure, pasni saya akan setia wokey hehe....

Berikut adalah tiket pertanyaan kepada pihak mereka


Soalan Pertama


Soalan kedua


P/S so korang decide la ea sendiri cmne...pengalaman baru ni wat saya benar2 syok dan enjoy....masih banyak lagi benda yang kena belajar dari orang yang jauh lebih berpengalaman dari kita ok....Jom share pengalaman korang bersama saya kat ruangan komen ok.....Luv u all!!

Thanks cik Nuffnang sayang....!!

0 Pencetus Idea: