Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Thursday 14 July 2011

SEGMEN : BEN ASHAARI DAN SEKOLAH



 Seronok bila berceloteh tentang zaman persekolahan yang dulu....saya seorang penolong ketua pengawas semasa di bangku sekolah menengah tahun 2005 so kebanyakan tugas yang diamanatkan kepada saya terpaksalah saya pikul...kadang-kadang semasa di assembly hall, saya ditugaskan sebagai "MC"

So korang pun tau, budak2 cukup liat nak berhimpun.....maka suara ni la yang ari2 memekik suruh pelajar berhimpun sampai da pecah MIC tu saya jerit....hahaha....semua budak2 masa tu berbulu dengan saya...tapi ni soal tanggungjawab betul x...cikgu da bagi kepercayaan kita kenalah galas dengan penuh amanah.....ceh ayat poyo!..hehe

Apa-apa pun pengalaman semasa di sekolah sangat besh coz saya ni jadi public figure jgk kadang2..tapi yang paling best bila dapat anugerah macam2 dari sekolah....sungguh terharu....tu la serba sedikit cerita saya semasa di bangku sekolah.....jom2 memeriahkan page ni....



P/S jom kongsikan cerita anda di SINI

4 Pencetus Idea:

idafirdausi said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Marina said...

Mesti ramai yg takmo kawan gara2 jadi pengawas...betui dak..hehe

Hukuman di Sekolah

Lulu Caldina said...

Lulu singgah baca entri kamu.... :)
selamat petang..

biela bell said...

dulu budak2 biasa anti dgn pgawas.!!! huhu~
tabik gak ngan pengawas kdg2 sebab tabah,cekal dan kuat smgt ,xpenah ptus asa,(bodek aihh) hehe