Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Sunday 10 July 2011

Aduan 1.0 : Widget Follower Anda Hilang...?

ADAKAH WIDGET FOLLOWER ANDA HILANG?

KENAPA?

MACAM MANA CARANYA NAK DAPATKAN BALIK.....





Huk2x....saya mendapat Aduan dari kawan-kawan saya tak dapat nak follow blog saya kerana tiada "BUTTON FOLLLOW!"

Saya rasa ramai yang alami perkara sedemikian 

After rujuk ramai bloggers yang yang lain cuba guna Google Friend Connect tapi still tak jalan

Adakah Blogspot sendiri yang mempunyai masalah atau kesilapan dari kita...mohon kawan-kawan bagi cadangan yang boleh memperbaiki keadaan ini balik...ianya betul menyulitkan urusan saya seharian ...


TQ Kawan2....

6 Pencetus Idea:

Mak Lin said...

ramai bloggers yg mmg ad mslh mcm tu buat masa ni. apa kata awk buat button follow sendiri dulu. mcm kat blog saya :]

MisS BubBLe said...

itula psal..mula2 xleh nk follow ur blog..but td dh gna manually..hehe, add ur url kat my dashboard..boleh kan? still following ur blog..;)

Che Sayzzuwan said...

Boley bagi cara cmne nak stle prob ni?

Anonymous said...

kebanyakan blog mmg hlg btg follower tu.blogger mmg selalu cmnih tau..tensen jek..tp sesetgh x jd pun =.=" slm knl..saya dtg dari blog cik eka =)

Zie Madini said...

haaa zie pun hilang gak taw.nak try dptkan dia blk la :D

ftrhd said...

aku punya pun dah hilang.. ntah ar.. google macam ada masalah je.. diorang focus kat google+ je kot..