Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Saturday 9 July 2011

Sukanya Bila Cik Nuffnang Tukar status ke Glitterati balik!

Dalam beberapa hari lalu, saya menghadapi masalah membership...i dont know why its happened...so i try to surf internet cari masalah mengapa membuatkan status saya ditarik....


BARU SAYA TAHU.....!!!

Saya terletak ads yang merupakan pesaing cik nuffnang i....ala dia da tarik muka majuk....terus mintak cerai dengan i hehehe.....so dalam beberapa ari ni sangat gelisah...ramai juga yang saya tanya kebanyakannya kata dalam 4 hari insya allah status kita akan berubah dari ordinary ke Glitterati...Well Done...i Make it...=)

PENGAJARAN

Korang jangan buat cik nuffnang ni terasa hati tau...hehe setia pada dia...banyak effort nanti yang kita dapat
sekarang dia da rujuk balik dengan saya hehe...Next tyme jangan buat lagi katanya....hehe

Banyak Kelebihan status Glitterati ni...






P/S Saya budak baru belajar kalau salah tolong cubitkan hehe..

0 Pencetus Idea: