Selamat Berkunjung Kawan-Kawan....

Papan Tulis

Wednesday 6 July 2011

Harus Cuba NAsi Ayam ini...!!!

Waktu Lunch makin Hampir...!! apa cadangan untuk isi perut lepas ini...? huhu....beberapa hari lepas, saya berkesempatan untuk singgah di salah satu kedai makan yang dicadangkan oleh kawan(pada mulanya macam tak yakin dengan performance kedai tu)...so nak dijadikan citer, kedai ni famous dengan Nasi Ayam nye...


so dengan muka xbape menyakinkan, terpaksalah makan untuk jaga hati kawan yang ajak tu hehehe but.......!
Wow! macam xpercaya selepas try, Nasi Ayam dia sangat best and marvellous...!selalunya makan Nasi Ayam yang rasanya makan nasi campur air kosong rempah tak rasa, tapi kat sini rasanya sangat sedap...rempah dia sedap dan ayamnya pun rasa rapuh bila makan.....Kedai makan dia biasa-biasa saja.. Harganya sangat berpatutan RM3.50sen kalau tambah nasi...RM4.50sen...=) selain tu...Air Buah-buahan kat situ pun best...Rm1...pilihan saya Air Mangga...Yummy...! Yang penting harganya berpatutan dan sedap....sangat ekonomi kan...?

Kepada anda semua yang stay berhampiran, bolehlah cuba Nasi Ayam best ni...kedai dia di seksyen 4 Shah Alam Selangor....berhadapan dengan Pasar...Huhu!Selamat Menjamu Selera! Yang jauh next time boleh singgah ke sini ok.....=)




                                                   Nasi Ayam Best


P/s Berkongsi dengan saya apa menu tengah hari anda hari ini...=)




3 Pencetus Idea:

wrizuan[dot]net said...

wah mmg best nasi ayam nie...sll juga ke sini..lagi dekat dkt tmpt kerjaku...haha

Che Sayzzuwan said...

Hahaha...terbaik kan bro..

Murni Delights said...

wah nmpak menyelerakan dan harga berpatutan..